BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 3 August 2011

Ahlan wasahlan bulan Ramadhan

Assalamualaikum macho , maniss 
Puasa ? Baguss lah . Terus kan Okay ?
Aku doakan kuank puasa full tahun ni 
Doakan aku full juga , tanak tinggalkan
Act , terpaksa tinggalkan . Lalala ~
Bulan-bulan puasa macam ni lapar juga kan ?
Bhaha ~ Ayat paling buduh 
Buduh ? Masyallah . Kan puasa zaty 
Grr ~ Budak ni . Aku gigit kang
Dose aku bukan dose kau
Kite sebagai manusia mana sempurnakan ?
Semua pernah buat salah , semua ada dose
Even dea seorang ahli ibadat pon dea pernah buat salah
So , renung-renungkan lah Okay ?
Yeah , Ustazah Zaty dah berbicara 
Hamek kaw , stret insaf . Kankan ?
Btw nak tanya , berbuka harini makan apa jea ?
Tak tolong emak , ibu , mama , ummi di dapur ?
Kesian dea sorang-sorang 
Aku pun kempunan nak tolong mama kat dapur
But , Mama pon beli makanan di luar aje
So , tak susah kerja aku nak siang ikan bagai ken ?
Malam nanti pergi terawih tak ? Pergi tau
Aku tak pergi , tak ada pengangkutan awam lah 
Masjid jauh , nak komplen kat JKKK kampong
Lain kali buat lah masjid dekat-dekat . Grr ~
So , malam ni malam terawih ke 4 ken ?
Okay , dengarlah sayang
Kebaikan tarawih malam ke empat :
Orang-orang yang mengerjakan solat Tarawih akan memperolehi pahala sebagaimana pahala yang diperolehi oleh orang-orang yang membaca kitab-kitab Taurat, Zabur, Injil dan Al-Quran
Renung-renungkan dan selamat beramal 
Assalamualaikum comel , kachak

0 comments: